http://kepfeltoltes.hu/140215/859207770pici2_www.kepfeltoltes.hu_.png

Közlemény

Drága olvasóim!

Anno, mikor eszembe jutott a Nő vörös körmökkel c. történet, csak egy részben gondolkodtam. Aztán ahogy egyre jobban kirajzolódott a fejemben a sztori, döntöttem úgy, hogy négy részt fogok írni. Mostanra viszont be kellett látnom, hogy ennek a történetnek az írása sokkal nehezebben megy mint gondoltam...
Sajnos a Nő vörös körmökkel sztorinak nem lesz folytatása, legalábbis a közel jövőben nem. Sajnálom.
Ennek ellenére, ha valakit esetleg érdekel, annak szívesen megírom üzenetben, hogy a maradék három részbe mit terveztem írni. :) Hozzászólásban írjátok meg az e-mail címeteket, és amit időm engedi, el is küldöm a maradék három rész rövidke tartalmát.
Köszönöm azoknak akik olvasták az első részt, és tetszett is nekik!
Ölellek benneteket, Ket

5 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Nekem nagyon tetszett az első rész, kicsit szomorú is vagyok,mert nincs folytatása :(
    De..átküldenéd nekem?:)
    kisslaurcsi@freemail.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Örülök, hogy tetszett a rész, mindjárt át is küldöm a másik három rész tartalmát. :)

      Törlés
    2. Szia engem érdekelne a történet!
      Puszil téged Lili
      Nekem Gmail-em van mégpedig: putko2306@gmail.com Előre is köszi

      Törlés
    3. Szia Lili!
      Elküldtem neked is a maradék részek tartalmát. :)

      Törlés
    4. Szia engem is érdekelne a történet : lauribrigi@gmail.com
      előre is köszi

      Törlés